Hakbil merhabalar benimde geç döllenme olmuş ilk doktora gittiğim 5 haftalıkmışız duyamamıştı doktor hanım 15 gün sonra gittiğimde çok az duymuştu en son tarihim 10 ocak fakat bebek 20 ocak tarihine göre hesaplandı sizinde öyle olmustur gelişimi iyi dedi en son gittiğimde korkulacak bişey yoktur inşallah