Hakbil Endişelenme dediğim gibi dua et çokca. İnşaAllah hayırlısıyla duyarsın canım kalp atışını Rabbimin izniyle inşaAllah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın.
Karnından bakıp göremezse duymazsa eğer alttan bakmasını rica et. Korkma alttan muayene hiç sıkıntı değil hiç bişey olmuyo. Benim karnımdan sadece kese görünmüştü alttan muayene etti hem bebeği hem kalp atışlarını gördü çok şükür elhamdülillah.