momy_95 Bende 27 haftalığım doktoruma normal doğum istediğimi söyledim ve kendimi hep normale alıştırıyorum bol yürüyüş ve pilates yapıyorum korktuğum zamanlar hep şunu düşünüyorum etrafımızda bir sürü insan var ve hepsi ya sezeryan yada normal şekilde dünyaya gelmiş bizlerde öyle ve karnımızda ki bir mucizeye kavuşacağız bundan daha ötesi yok neden korkayım ki diyorum ve kendimi korkmamak için alıştırıyorum 17 temmuz da tam 40 haftam doluyor inşAllah normal bir şekilde alırım kucağıma 🤲🏽 Sende korkma eminim ki o masaya yatınca korkularımızı unutup sarece bebeğimize odaklanacağız 💙