Uykucu2307 Bizde son 101 çift rakama düşmeyi bekliyorum. Allahım hergün karnımı sevmeye başladım. Son aylarımiz bi an önce gelsin istiyorum. Resmen sanki eskiden beri var da özlemiş gibi hissediyorum. Size doğum ne zmm söylediler mi
Mammyy Uykucu2307 evet ya insan görmediği birini nasıl özler bende anlayamıyorum ama özlüyorum 🙈 2 ağustos tahmini doğum günü olarak gözüküyor ama bakalım ☺️
Melike Mammyy Bizim daha 177 günümüz var 😣 Zaman nasıl geçicek hiç bilmiyorum,hemencecik geçse 🤭Rabbim sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Eceee7 Mammyy ben 7.haftamda öğrendim regl gecikmistir diye oralı olmamıştım pcosum vardi hic ummadığım bi anda oldu iyi ki oldu saglikla gelsinler 😊
Mervee5959 88 bizimde artık yavaş yavaş eksikler tamamlanıyor son zamana bırakmamak için çamaşırlarını yıkadım ütüledim ayaklarım şişmeye başladı fazla ayakta kalınca topuklarım ağrıyor her sabah sağ elim şiş ve ağrılı uyanıyorum sizde durumlar nasıl 😊
Mammyy Mervee5959 ben çok ağırlaşmadım henüz şişliğim falanda yok +3 kiloyla devam ediyoruz şuan sonrası nolur bilmiyorum 🙈 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻 eksiklerimiz daha çok birde taşınacağız o yüzden hiç bişey almıyoruz 😅😅 bakalım bizi neler bekliyor 😂
Uykucu2307 Mammyy en korktuğum şey kurban bayramında acil doğuma gitmek. İnşallah bayramdan sonra gelir ya.😀 yoksa baya karmaşık olucak işlerimiz
Mervee5959 Mammyy 3 kilo çok iyi ben 16 kilo aldım valla tatlıyla aram hiç yoktu bağımlısı oldum resmen allahtan şeker vs çıkmadı allah yardımcın olsun seninde bizde kiracıyız taşınmaktan çok korkuyorum valla☺️
Mammyy Mervee5959 tatlıtla hiç aram yok benimde çikolata bile çok zor yiyorum herkesin bünyesi farklı ya kimse kimseye benzemiyor son haftalar alırsın diyorlar banada 😊
Melisa2601 Mammyy aslında bel ağrıları, el ayak şişlikleri, yorgunluk , hareket kısıtlılığı çok musmutlu olmayı engelliyor ya yani artık of gelsin işte oluyorsun resmen 😂