Elzecan herkese şaşırıyorum zaten nasil cesaret ediyorlar diye bide boyun bas ağrıları falan oluyor ne gerek var zaten dikiş acilarimiz yetiyor ben üçüncüyü de genel olucam hic strese panige giremem ben uyurken olsun bitsin hersey en isi :) birde soylenilen gibi aciyla uyanilmiyor uyusuk oluyor sadece uykulu oluyorsun okadar