Benim ikinci sezeryanimda olmustu. Ameliyat sonrasi cok iyiydim cabuk ayaklandim yürüdüm tam toparladim derken agrilar basladim yürürken aci çekiyordum dikislerin baslangic ve bitiş yerleri cok aciyordu doktoruma gittim tekrar ve ilac verdi antibiyotik kullandim yarayi temizledim bi süre daha o agrilari cektim sonra iyileşti cok şükür. Sizinkiyl3 ayni şey mi bilmiyorum ama yazmak istedim.cok geçmiş olsun bu arada