Hll5 burada devam ediyorum artık ;)
ne desem bilemiyorum. sizinle bir çay eşliğinde muhabbet eder gibi olsak içimden geçenleri söylerim lakin siz de takdir edersiniz ki burada o havayı soluyamıyoruz.
ben fetva mercii değilim. caiz olmayan hususları bildiğim olursa uyarmaya çalışıyorum o isimde caizlik sorunu olacağını sanmıyorum. isim önerisi isterseniz yazabilirim, konuşalım isterseniz aynı isimle olan instagram hesabıma beklerim…şu an size karşı daha elimden ne gekir bilemedim, affola.