Mom850 bunun onunla hiç bir alakası yok 2-3 ay onu denedim hiç bişey olmadı sonra bıraktım asla takmadım olacağı zaman olur dedim artık bi zamanı var demekki Allah ne zaman verirse dedim hemen ayağa kalktım banyoya falan girdim hatta baktım hamileyim . Arkadaşlar geri akıyor kaldır falan demişler ama alakası yok araştırırsan öğrenebilirsin ben araştırdım çok doktorlar o geri gelen suyun boş olduğunu spermlerin çok hızlı hareket edip çoktaaaann yola girdiklerimi söylüyorlar yani içine yumurtalıklarına ulaşan o su değil sperm hücreleri. Düzenli adet görmen çok önemli çünkü yumurtan düzenli oluşuyor çatlıyor. İş sadece spermde değil yani. Hepsini geç bi zamanı var ve Allah istediği zaman gebe kalıyorsun..takılma bunlara hiç bunu kafana takma Asla rahat ol hatta unut gebe kalmayı aklında olmasın stresli olma bunu düşünerek ilişkiye asla girme o anı yaşa hatta sarıl kocana bitiminde biraz keyif yApın aşkla sonra kalkarsın işini halledersin keyfini çıkar..