Mk34 ya siz çabuk hamile kaldınız diye herkez aynı olacak diye bir kaide mi var hanımefendi. Hayretler içerisinde okudum yazınızı yaaa. Bir ümit herşeyi tabiki de deneyecek ayrıca bilmemek değil öğrenmemek ayıpdır siz de annenizin karnında mı herşeyi öğrendiniz yapmayın Allah aşkına. Başlarda ki üslubunuz vs. Hiç hoş değil. Siz evlenmişsiniz ilk ay hamile kalmışsınız bende istediğimde hemen hamile kaldım ama herkes bizim gibi hemen hamile kalmak zorunda değil. Ayrıca burda şuana kadar okuduğum herşeyin asıllarını ve doktor tavsiyeleri olduğunu size kanıtlayabilirim emin olun. Asıl siz Bi araştırıp doktorları biraz dinleyin ve bilgilerin bu konuda. Gelip insanların heveslerini umutlarını kırmayın!