PnrAsl ilk gittiğim de gün boyu ameliyata doğuma girmişti çok yorgundu çok samimi davranmadı ama yorgun olduğunu tahmin ettim ona rağmen da çok ilgilendi sonraki randevularımda da çok yakın ve ilgili davrandı en çok hoşuma giden de o kadar hastası varken kimseyi unutmuyo