Gizemis bu arada diğer hastanemde de iki kez doktor değişikliği yaptım . İkinciden memnundum ama ilkinde tahlillerimi yanlış yorumladı o yüzden güvenendeyim kendisine mecbur değişiklik yaptım . İkinciden de maddi açıdan mecburen hastane değişikliğine gittim .