Klkseda asla korkma tüm samimiyetimle söylüyorum tek zorlandığım yer ilk ayağa kalkmaktı o kadar o da yürüdükçe açılıyor zaten insan. Bebeğime gelince kendim emzirdim kucagıma aldıım ilk gün tabikide annem ve eşimde yardımcı oluyorlardı 2. Gün kendim yatıp kalkıyordum Allah öyle bir güç veriyorki insana bebeğini emziriyosun kucagına alabiliyorsun 🤲🏻 3. Gün eve gelip duş alır almaz sütüm akmaya başlamıştı çok şükür yani etrafında duyuyorsundur illaki sezeryan olanın sütü gelmiyor vs yok öyle birşey bebeğim 9aylık nerdeyse emzirmeye devam çok şükür birde her bebek nasibi kadar emer ben buna inanıyorum ☺️Benim bebeğim çok kilo kaybetti 3700 doğdu ertesi gün 3400 olmuştu 1 gün boyunca mama verdik eve gelince hiç mama vermedim şükür sütüm yetiyordu etraftakilere aldanma sen nasıl istiyorsan öyle hareket et 💜