Ela532 hiç korkma diycem ama işe yaramayacak tabiki bende çok heyecanlandım ameliyathaneye giderken ameliyatta tansiyonum çok düştü korkudan ama hiç korkulacak bişey yok ne demek istediğimi anlayacaksın acı ağrı zaten hissedilmiyor birtek çekiştirmeler hissediliyor o kadar ve de inan tüm samimiyetimle söylüyorum Saadet hanımın eli inanılmaz hafif ilk ayağa kalkınca illaki zorlanılıyor ama bol bol yürüyüşte açılıyor insan ben 2. Gün yatağıma kendim yatıp kalkabiliyordum düşün he bu birazda acı eşiğiyle alakalı benim canım biraz tatlıdır ama zorlanmadım şükür 3. Günde her işimi kendim yapabiliyordum lavabo duş vs birde yanında bitter çikolata şekersiz nescafe veya türk kahveside olur muhakkak bulundur onları yemen lazım ki başın ağrımasın birde muhakkak kayısı hoşafı götür çünkü lavaboya çıkman şart çıkmadan eve göndermiyolar en kötüsü lavma yapıp eve gönderiyolar birde bol su şuan sana ne desem boş gelecek belki ama o anın tadını keyfini çıkart meleğini düşün onu gördükten sonra yanağına koyduktan sonra tüm herşey bitiyor birde sana bir tavsiye fotografçı tutmadıysan ordaki hemşirelere rica et fotoğrafını çeksinler yasak oldugunu söylediler ama sağolsunlar beni kırmamışlardı çekip Saadet hanıma atmışlardı o da bana mail yoluyla atmıştı he bu aramızda sır olsun lütfeen 😅🤪 sağlıkla al miniğini inşallah çok iyi ol💜😍sormak istediğin bişey olursa her zaman buradayım yardımcı olmaya çalışırıö