Tubasel5 sizi çok iyi anlıyorum benim de öyle inanın ,bir de dusuklerimden sonra kalıntılar oldu kapalı alan fobisi gibi var ,metro vs binemiyorum bazen daraliyorum hepsini doktoruma anlattım ,siz de detayları konuşun neler hissettiğinizi anlatın bence ekstra bilmesi iyi olacaktır ,benim de rahim yapısından dolayı erken doğum riski var 37 ye geldik şükür içinizi ferah tutun ,dua edin bol bol 🧿🎉 herkes bir şeyler yaşıyor işte sonrasında izler kalıyor maalesef,her şey bebişler için artık iyi olmalıyız ,iyi düşünmeliyiz 💖🧚