Aysnr_6 canim merhaba ben 17 aylik kizimi genel anesteziyle dogurdum hem belimde kist oldugu icin hemde ben cok korktugum icin genel anestezi istedim . Fakat uyanirken ve uyandikdan sonraki aciyi ölsem unutmam korkutmak icin soylemiyorum her dogum zor diyen olacak evet zor ama bu gercegi es gecmemek lazim çünkü hayatinda oyle aci yasamamissindir eminol . Oda arkadasim genel di o geldiginde cocugu optu sevdi emzirdi rahatca konuştu bebegini gordugu anlari anlatti fakat ben acidan cok aciyo cok aciyo ne zaman gececek den baska bisey diyemedim canim da cok tatli değildir onuda söyleyeyim simdi erken dogum riskim var bisey olmazsa 2 aya sezeryan olacagim bu sefer spinal olacagim korkmayacagim çünkü olan arkadaşlarım paniklensen bile yarim saaatligine bayiltiliyorsun uyanincaki o igrenc aci olmuyor cok uyusuk oluyor cunku belden altin diyor onların dogumu gayet rahatti doğumdan sonrasida cunku genel anestezide balgam sorunuda oluyor cok neyse cok uzattim genel anestexi deneyimi yasayan biri olarak diyorumki pismanlik