Arkadaşlar şal ve eşarplarınızı nasıl muhafaza ediyorsunuz ? Ben önce asıyordum. Pantolon askılarına sayısı çok olunca artık asmak zor olmaya başladı sonra çekmeceye düreyim dedim prenses şallarım ve tek renk şallarım ütüsüz kullanılmaz oldu eşarpları da önce astım sonra katladım ama olmadı kapı arkasına aşıyorum perdeye asıyorum demeyin 😂😂 aşırı çoklar perdeme Bunu yapamam kapı arkasına da sığmaz 🙈🙈🙈nolur farklı bi çözümü olan olsun 🙈