Cadoloz benimde bugün 10.gunu bende ovulasyon testi ile takip ettim ilk defa kasıklarımda batma oluyor bu ay hafif bel ağrısı oluyor birde ara ara iş yaptığım zaman yada eğilip kalktigim zaman nefesim daralıyor dün dayanamadim test yaptım negatif çıktı akşam uyudum rüya gördüm rüyamda test elimdeydi uzanmistim annem bizim evdeydi dönüp testte baktım iki çizgi olmuştu koştum anneme söyledim anne hamileyim diye daha sonra uyandım bugün yapmadım beklemek istiyorum sende bekle bence kesin sonuç için biliyorum çok zor beklemesi ama yapacak bişey yok tek çizgiyi görünce uzuluyoz