Arkadaslar bugün yumurtlamamim 9.günü yarın erken gebelik testi yapsam cikarmi gecen ay ki regl tarihim 26 mart gec yumurtladim test yapsam sabah ilk idrarla cikar mi varsa belirti olarak aşırı sinir var bende bugun yasayan var mı ofkemi kontrol edemiyorum aşırı bel ve kasik ağrılarım var ve goguslerimde ara ara sızı oluyor sizde bu belirtiler olmusmuydu ve kacinci gününüzde testte pozitif gordunuz daha doğrusu mesela 10.gunu negatif görüp 12 yada 14.gunu pozitif goren var mi yardim lutfen