Bus46 Merveonur26 benimki erkek canim 14 de hisettim 22 kadar hissetmedim şimdi ara ara sert vuruyo 😂
Merveonur26 Bus46 öyle derler evet. Bide sağ yumurtalıkdan gebe kalındığında erkek derler. Benimde sağ yumurtalık 🥰
Bus46 Merveonur26 14 haftada öğrendik biz aslında doktor 12 haftada görmüş. Bana söylemedi 14 de gittiğimde sana erkek demiştik demi dedi bende yooo dedim erkekmiydi dedim sonra baktı erkek dedi😂
tanya25 Asyaa02 Hissedip hissetmeme durumu annenin yağ ve kas dokusuyla alakalıymış canım. Yakında hissedersin :)
ug_fa-3diplomalianne Merveonur26 hissedersin inşaeAllah yakın zamanda 🤲 öyle güzel ki hele dışardan görününce çok güzel oluyo eşim bazen diyoki aha valla dışarı çıkacak bu kız 😅🥰
Blablabla zynn bende 25in sonlarında hissettim bir iki gün oldu. Burada erken hissedenleri gördükçe moralim bozuluyordu. Benim gibi başka birilerini görmek çok iyi geldi.
zynn Blablabla Oo ben artık hayattan sogumustum yok çikolata ye sola yat bı amuda kalkmadigim kalmıştı şimdi doğdu hiç durmuyo😅