Mom54544 şampuan da ve pişik kremınde mustela, bebek yagı ve nemlendırıcıde bubchen tercih ettım. İlk cocugumda chıcco almıştım. Bebek bezi de prima premium care almıştım oğlumda, memnundum kızımda da aynı bebek bezını alıcam. Islak mendilde oglumda uny baby ıslak mendil kullanmıştım ama muhendisinoglu ’nun arastırmasına gore içerigi değişmişti ilk dogdugunda temizleme pamugu kullanırım snrasına bakarım artık. Deterjanda da duru granülden memnun cogu kişi onu denıcem yumşatıcı kullanmıyorum bebek kıyafetinde. Şimdilik boyle, kullandıkça memnunluk durumuna gore değişim gosterırım artık. Bırde maddi duruma gore değişiyor tabi altarnatifler var