Ben çok rahat bir doğum geçirmeme rağmen bu epizyotomi ve dikiş yüzünden doğum sonrası çok zor toparladım. Oturup kalkmakta yürümekte zorlandım. Hamile arkadaşları korkutmak istemem ama normal doğum sonrasında kolumdaki damar yolunun kayması sonucunda dikiş atılırken bana verilmek istenen anestezi damarıma değil deri altıma girdiği için tüm dikişi de hissettim maalesef. Doğumun kendisinden fazla canım yanmıştı.
O zaman bu perine masajı ile ilgili bilgim yoktu. Bu kez kısmetse dikişsiz bir doğum geçirmeyi umuyorum. Bunu mutlaka deneyeceğim bilgi için teşekkürler. 💓 Herkese kolay doğumlar dilerim