DenizTuncaAtik Zuhal2205 ins yuksek cikmaz. Diyet yapiyorum az da olsa yuksek cikti. Bu aylarda karpuz kavun yiyememek ck zor 😖😞
bambumsu Zuhal2205 Haftaya yaptırcam bende aldım glikozu. Sabahtan ilk kanı veriyoruz sonra ne kadar bekliyoruz? 2. kanı vermek için?
Zuhal2205 OktayMeltemSahin yapmayan var tabiki ama olumsuz bişey olması sonucunda Bebeği de etkiliyomuş
Naz555 Dün benımde vardı randevum ama gıtmedim yaptırmak istemiyorum yediklerime dikkat ediyorum zaten
ElifKarata Yaptırılmalı bence çok önemli sonuçta hepimiz 5 6dilim baklava yıyıyorz alttarafı şekerli su içiliyor kan alıyor hiçbir riski Yok aksatmayın arkadaşlar
Zuhal2205 ElifKarata kesinlikle. Tatlı sevmediğim halde şerbet içtim resmen pekte zorlanmadım açıkçası
Esesli Zuhal2205 bende iki gün önce yaptırdım. İçmek zorlamıyor evet ama benim midem çok ağrıyor iki gündür içtiğim seyden mi bilmiyorum
Hhtce DenizTuncaAtik maalesef karpuz glisemik endeksi en yüksek meyve insanın canı istiyor buz gibi yaz günü sonuçta ama yiyebildiğimiz şeylerde kesiyor en azından
Elifnurrr Benim doktorum da yediğim 1 tabak makarnaya eşdeğer olduğunu söylemişti. Yaptırdım içim çok rahat
deletedmom28 Canan Karatay önermiyor kesinlikle sebebi de şu: ana rahmindeki bebeklerin pankreası zaten gelişmemiş oluyor ve yüklemeyi o bebek sindirip atamadıgından ilerde diyabete yol açıyor dedi geçen bi programda.Ben buna dayanarak yaptırmıycam ay da bir tahlillerde açlık tokluk şeker oranına bakılması kafi dedi doktorum
Zuhal2205 deletedmom28 Karatayı bilmem ama benim doktorum yapmamı istedi ☺️ İçtiğin şey zaten bir dilim baklavaya bile eş değer değil. Onu yiyince diyabet olmuyosak bunu içincede olmayız diye düşünüyorum Allahın izniyle.
Elif4334 deletedmom28 nedense bir tek canan karatay önermiyor ama canan karataya göre yiyecekler organik olmadığı için açlıktan ölmemiz gerekiyormuş
GokceGenc deletedmom28 bnm açlık şekerim 100 cıkmıştı yuksek dedi doktorum bnde aslında seker yuklemesi yaptrmak istemiyorum ztn yediklerime cok dikkat ediyorum abur cubur ve seker kesnlikle yok hayatımda bakalım inş. Bnm doktorumda yaptırma der
deletedmom28 Zuhal2205 sizin bileceğiniz iş tabi ben sadece niye önerilmediğini yazdım sizin içiniz rahat etsin gerisi boş 🤗🤗🤗
deletedmom28 Elif4334 öyle bişi dediğini duymadım ama haklı organik yiyecek yok bunun da vebalini yiyecekleri o hale sokanlar öder artık.Ben kimseye yaptırmayın demedim sadece neden önermediğini açıkladım tercih sizin yani kimse karışamaz