Ozgecaann dseyma bende kullandım 5. Aya kadar su gibi değilde eriyip geri akıyodu sanki sadece sı gibiyse doktora görünmelisin bence
Bekleyenler dseyma ilacın kendisi akıyor. Sabah kullanımı zor oluyor özellikle. Çamasırım hep ilaçlı.
fatMaff38 dseyma ya benim öyle olmuyor da bende size sunu sormak istiyorum. Bende vajinal kullaniyorum ama sonrasinda affedersiniz ama idrarla beraber beyaz bryaz tekrar cikiyor sizde oyle oluyor mu ? Ben mi yanlis kullaniyorum yoksa
fatMaff38 PnRTurK53 evet bende de oyle oluyor hatta yanlis mi kullaniyorum diye düşünüyorum afferdersiniz ama iyice de ittiriyorum disarda kalmasin diye