dseyma evet canım oluyor ben de kullanıyorum 8. Aydayım korktum erken doğum riskim vardı zaten. Dr sormayı unuttum sonra ilacı bi sabah almadım baktım olmuyor ertesi akşam bir daha almadım yine olmadı ilaçla alakalı su gibi akıntı yapıyor öncesi yoktu ilacı aldm başladı içini ferah tutmanla beraber doktorunada sor cnm