Oglununannesi Fatosumum ben de hep at gibi olcam diye düşünüyodm böyle koştur dur 😂aslında ilkinde daha ağırdım ama bunda ne şim pek bi halsiz oldum 😂😂
Oykuzey Şimdi anlıyorum ki tüm hamile kadınların psikolojisi aynı şekilde işliyor demek ki 😌 Bende aynı durumdaydım, gerçi halen aynıyım pek değişen birşey yok. Yirminci haftalarda hergün, bugün doğsa yaşar mı diye araştırıyordum. Neredeyse hamileliğimin ilk zamanlarından beri adet ağrısı şeklinde ağrılarım var. Erken doğum riski mi acaba, doktorlar anlayamıyorlar mı acaba diye düşünüp duruyordum. 32. haftaya geldim, evet bir nebze de olsa rahatlama oluyor ama yine de aynı endişeleri taşıyor insan. Bu defa da hadi bi 33. haftayı görsek, hadi 34 hadi 35... diye diye hem mutlu, hem heyecanlı, hem endişeli bir şekilde geçiriyoruz işte günlerimizi. Bunun sonu yok anladığım kadarıyla 😌 Allah evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏼
Fatosumum Oykuzey allah bizede görmeyi nasip etsin inşallah o haftaları bi yandan zaman hemen geçsin istiyorum bi yandan bu günler geri gelmiycek tadını çıkar diyorum ruh hali değişkenliği çok tuhaf 😂
Demir Ohoo olmamııı😅 İlk haftalar düşürcem diye korkuyordum şimdi ise erken doğurcam diye🤦🏻♀️Herşey gayet yolunda giderken böyle hamileliğimi paranoyalarla geçirdiğim için kendime çok kızıyorum.Keşke en başından şu foruma üye olmasaydım diyorum.İster istemez etkileniyor insan,inciğine cinciğine kadar biliyoruz herşeyi gerekli gereksiz bilgiler ediniyoruz.Ondan bu korkular. Çok şükür 31 oldum en az 6 hafta daha oğluşum diyorum😌
Fatosumum Demir 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu böyle 30lu haftalar hayal gelirdi şimdi de doğum hayal geliyo ama göz açıp kapayana kadar geçicek sanırım zaman😂 çok merak ediyorum nasıl olcak kime benziycek yetiştirebilcekmiyim Allah sabır versin 😂😂
Oglununannesi Fatosumum yok canım 🙄🙄ikiside erkek tek fark ilkinde hep uyurdum😂bunda uyuyamıyorum oğlum var bebek o da onunla ilgileniyorum mecbur😇😇
Fatosumum Oglununannesi Allah yardımcın olsun canım benim ikisi birlikte çok zor evet biriside dışardan ilgi bekliyo 😊
Oglununannesi Fatosumum öyle canım sağol amin inşaallah annem yakın Allahtan ona geliyorum o da ilgileniyor 🙂