Fatosumum aynı korkuları bende yaşıyorum canım yanlız deyilsinn 😊🤗 bizde 28.3 günlügüz 2 gün önce kontrolümüz vardı bebegimi malesef göremedim 😑 ultrasona sokmadı doktorum çatı muanesi yaptı bebegin duruş şekline baktı ve başı asagı dedi hastane çantasına gelince elimden geldince bişeyler aldım ama eksiklerim var yıkamadımda bekliyoruz öyle bakalım 😁