Derinin-annesi geçen sene dıgum yaptım kızımda da hıc yanmadı mıdem ama masallah saçlının da saçlısı sekılde doğdu genel anlamda herkes yanarsa saçlı der bende o kanaati dıyırum çünkü çevremde kımın yandıysa saçlı doğdu yandığı halde sacsz dogan gormedım demekkı yanıncada mıde yanmayıncada saçlı oluyorlarmıs 😂