Defnee_ Zeynep_18 ilk gebeliğimde midem çok yanıyordu kızım saçlı doğdu ve yine mide yanmalarım başladı 😂
Umi21 Zeynep_18 eskiler hep miden yanarsa bebek saclı olacak derler benimde cok yanıyor iki ay sonra gorucez bakalım doğru mu değil mi😅
Zeynep_18 Mom040 linçlemenize gerek yok hanımefendii, ilk gebeliğim ve merak ettim yazdım niye gerildiniz bu kadar?
HappyMom Mom040 Hanımefendi annemiz merak etmiş sormuş. Gayette tatlı bir şekilde sorusunu iletmiş. Pozitif bir posta böyle negatif yorum yazılmasını doğru bulmuyoruz.
Mom040 Zeynep_18 Yani her şeyi de linç olarak algılamanız gittikçe tuhaflaşıyor. Ne gerildim ne de linç amaçlı yazdım, alakasızlığını anlayın diye yazdım. Benim de ilk gebeliğim on tane doğurmaya gerek yok.
Zeynep_18 Mom040 alakasız olup olmayışı sizi ilgilendirmiyor, saçma geliyorsa yazmayın cevap vermeyin
Mineeaa Mom040 ne kadar itici bi tavrınız var isteyen on tane doğurur buna sizmi karar vereceksiniz ?
Mom040 Zeynep_18 Kendinize uygun olmayan her cevaba böyle atarlanacaksanız günlük alıp yazabilirsiniz siz de.
Ftm_08_61 Zeynep_18 buna bir çözüm varmı iki gündür ölüyorum resmen yedigimi doydugumu bile anlamıyorum aç hisediyorum ve gırtlağıma kadar yanma eskiden süt hemen bastırıyordu şimdi ne yapsam geçmiyor