Ozlem34056 valla çalışıyorum hiç gitmeye vaktim yok.baya verdim ama şuan 109 kiloya kadar düştüm.Ama pes etmeyeceğim.Ta ki evladıma kavuşana kadar.Bu hasretlik içimi dağladı artık.rabbim kucağımızı boş bırakmasın.Onun için yaptığım her mücadeleye değer.