derya45 Merhaba kızlar ben bir gebelik elde etmiştim.Bebeğimin kalbi durdu karnımda.Rahimfilmi çekildim doktor rahmin T şeklinde dedi bana.Ayrıca 111 kiloyum benim gibi olup ameliyat olan yada sağlıklı doğuran var mı acaba ?
Momzie derya45 evet görümcem de t uterus vardı ameliyat oldu cok basit bi işlem zaten şuan ikizleri var🥰
mervekoluman0 derya45 yaa benimde rahim ağzında düzensizlik var dedi doktor acaba benimde mi T şeklindedir rahim filmi çektirmedim 1 düşügümde oldu 15 gün önce
derya45 Sulegorkemakyol hayır canım Rahim şekliyle alakalı Normal bir rahim ters armut şeklindeymiş fakat senin rahim şeklin bozuk T şeklinde dedi.Tekrar düşük olursa seni ameliyat edeceğiz dedi
Emine1234 derya45 tekrar düşüüğü niye bekliyorsunki her düşük senin için acı Bi durum.. Eğer ileri sevideyse ameliyat olmanı öneririm.. Benımde t sekli ydi düzeldi şükür
MM0106 derya45 canım geçmiş olsun beni de hamileliğinin 10. Haftasında ultrasonda rahîm şeklinin kalp şeklinde olduğunu öğrendim erken doğum riskim yüksek dedi bana da doktorum T şeklinde rahîmdeki sıkıntılar neymiş canım?
Emine1234 derya45 evet ben ameliyat oldum t sekli ydi hamile kalırsın ama düşük yaparsın dediler.. Baska bir doktorun görüşünüde all bence canım
Mom433 Happykariner rahim filimde cikio benide cıktı 3 kez kalbi durdu kürtaj oldum 3 kere düzelttiler smdi 4.denioz
derya45 mervekoluman0 biraz zaman geçsin üstünden bence baktır.Bana da öyle demişti doktor.Rahim ağzı çok dar dedi ayrıca
Mom433 derya45 3 kere kürtaj oldum kalbi durdu hep kasim ayında ameliyat oldum T çıktım bende meğer tutunmaya hiç yer yokmuş dar mis genişletildi şimdi 4.deniyoruz bakalım
MM0106 derya45 bana da erken doğum riski dedi çok şükür 31i gördük ama heran sürpiz yapabilir rahîm dedi
derya45 MM0106 canım hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim bizlere de dua et.
Ozlem34056 derya45 seni kırmak istemem canım kilon çok benim gibi 102 kiloyla hamile kaldım çocuğum düştü sonra 23 kilo verdim hamile kaldım 106 kiloya çıktım ama normal doğum oldu bence 30 kilo verip çok güzel bir şekilde çocuğunu alırsın kucağına azıcık sabret şimdi 15 kilo verdim yine hamileyim 🤰🙈🤰🙈