[silindi] Zkyuzuner bence normal ben diyetisyenle birlikte ilerliyorum kahvaltıyı geç yapıyorum 11-12 gibi daha sonra ara öğün 2 tane ve akşam yemeği yiyorum yatmadan tekrar bi ara öğün