Zkyuzuner ben gebeliğimin başından beri 2 ana 2 ara besleniyorum. Doktoruma söylediğimde bana 3 ana öğün yemen gerek diye uyardı hatta biraz kızdı, ama fazla acıkmadığımı farkettiğim için devam ettim. Sabah ve akşam sağlam yiyorum öğleden sonra genelde muz yiyorum. Akşamda yemekten sonra bi çeşit meyve, bazen tatlı yiyorum. Bende bi dönem endişe ettim dikkat edicem diye bebeğe zarar veririm diye ama bebişim 6 gün önden gidiyordu son kontrolde. Doktora bu beslenmemin iyi olduğunu gösterir değil mi diye sordum oda evet diyince içim rahat etti.