Aysegultkk 2inciannelik inşallah öyledir , içimizde bi canlının büyümesi yaşaması bana hem çok tuhaf hemde muazzam geliyordu bide içerde hıçkırık tutabiliyorsa ne güzel ya rabbim biz kadınlara en güzelini vermiş anneliği🌸
Girlsmomm Aysegultkk ilk ayda bende titreme olmadı ama şimdi birçok kişide oluyor endişe etmeyin benimde 32+5
Tiniminihanimm Bende 28. Haftalık hamileyim 4,5 haftadır bende sürekli hissediyorum, baya baya titreme oluyo ama hiç doktora sormak aklıma gelmemişti herkesde oluyordur diye düşünmüştüm 😍😂
HilalAkysn @Aysegultkk bebek kordonu sallıyormuş diye okumuştum bir yerde ne kadar doğru bilemem 🤷🏻♀️🤩
HilalAkysn @Aysegultkk hıçkırık kalp atışı gibi pıt pıt onu hissediyorum ama titreme olmadı henüz 🙃👼🏻