Merhaba kızlar 36+1 günlük hamileyim ve son 3 günde 2 sefer karnımın içinde birşey titriyormuş gibi tuhaf bişey oldu normal tekme,hareket etme veya yer değiştirme gibi bişey değildi bildiğiniz titreme bu durumu yaşayan var mı acaba yada neyden olduğunu bilen🌸