Peraaaa bende bugün 26+0m aynıyız seninle . Bende harekette azalma çok nadir geceleri oluyor.gündüzleri hep kıpır kıpır. Bebeğin yeri artık daralmaya başladığı için hareketlerde azalma olması çok normalmiş.30.haftalara doğru günde bir veya iki kez sadece hissetmeye başlayacakmışız hep öyle deniliyor