Peraaaa Merhaba kızlar 26+0ım Bebeğin hareketlerini bugn hiç hissetmedim, dünde 1 yada 2 kere hssetm tam emin olamadım Çikolata yedim soluma yattım yok yine.. Bu haftalarda nasıl olması gerekiyor, ilk gebeliğim
Fatosfatos Peraaaa bu cocuklar neden böyle 26+3 benim de bugün az hareket etti bugün sürekli elim karnımda. Normal de sert olarak hissettirir bugün geziniyor gibi
Ates21 Peraaaa Benimde 26+2 bende 2 gündür hareketlerini çok az hissediyorum önceki haftalarda daha çok hareketliydi ama 2 gündür çok az düşünmeden edemiyorum uyuyorlarmidir acaba bilmiyorum
Eni Peraaaa dün geceden beri aynısını yaşadım sabırla bekledim biraz hareketlendi. Rahat olmaya çalış gerildikçe heralde hissetmiyoruz.26+6 bu arada
Dilangunes Peraaaa Ben gebeliğimin başından beri bebek hareketlerinden muzdaripim 😂 pislojim ağır yaralı haftada bir acildeyim. 26+2 aşırı hantal bir çocuk bu haftaya geldim daha şiddetli hissederim diye düşünüyordum yok. Sanki ilk hareket hissetmesi gibi çok az aşırı hafif inşallah bir sorun yoktur
Austosprensi_ Benim 23.hafta bende hissedemedim endiselendim acikcasi bugün cok sakin bir kipirti bile yok cikolata yedim muz yedim yok hareket
Nurssss Peraaaa bence normal dün yerinde durmuyodu bugun daha az 25+4 üm bi gün çok bi gün az hareket ediyor
Angelangell Peraaaa canım bende 26+1 geceden beri hiç hissetmemiştim akşamda aşırı kasik ağrım vardı. Sabahı zor ettim ultrasona gittim özele. Doktor gösterdi hareket ediyordu tekmede atıyordu ama ben hissetmemisim. Stres yaptıkça zaten hiç hareket etmiyo. Doktor gösterip rahatladiktan sonra hareket etmeye başladı
Fatosfatos Yorumların birinde görmüştüm telefonun flaşini açıp karnınıza vurun hareket ediyor diye Bi deneyin bi
Peraaaa Fatosfatos deniyecem cnm cok tşk ederim Angelangell acaba stres yaptım diyemi.. Ama işte insanın elinde değil :(
Fatosfatos Peraaaa çok iyi anlıyorum benim birde ikinci gebelik ilkinde de böyleydim yine böyleyim. Gece çok stres yaptim bende. Stres yapınca inadına hareket etmedi. Gündüz işten güçten fazla stres yapmayınca düzelir gibi oldu elhamdülillah. Oenu düşünmemeye çalışın ve dinlenin uzanın tv izleyin inşallah hareketlenir minik