Nisrem
Benim toplam 18 cm kistim vardı gitmedigim hastane kalmamıştı ve her gittiğim doktor kesinlikle hamile kalman imkansız tüp bebek bile düşük bir ihtimal demişlerdi bende artık ümidimi kesmiştim bu benim sınavım dedim kendi kendime . Hatta adetim tam 9 gün geçmişti o kadar ümitsizdim ki test yapma gereği bile duymadım eşimin zoruyla test yapmıştım şuan doğumuma 5 gün var çok şükür 🤲 ne olursa olsun aklınızda kötü bi düşünce olmasın akışına bırakın tabi şuan bunu söylemek çok kolay hamile kalmadan önce bana da hep düşünme zamanı değil diyolardi ama nafile 🤷 herşeyin hayırlısı olsun Rabbim gönlünüze göre versin inşallahh 🤲🌼