Merhaba arkadaslar 30 yasndayim bi kizim var solda 5 cm cikolata kistim var sag temiz.5 martta rahim filmi cektirdim o esnada tuplerim acildi yaklasik 1 senedir denememize ragmen gebelik elde edemedik .Acibadem fulya da dr ercan bastuya muayene olmayi dusunuyorum.Benimle ayni durumu yasayanlar nasil bir yok izlediniz ameliyat olmalimiyim tup bebek mi denemeliyim.Cok zorlu bir surec ayni durumu yasayanlar bilgi verebilirseniz cok sevinirim