momsboys selam kızlar 30+6 da dün kontrolum vardı. kilosu 1700 gayet iyi boyu 44 cm çıktı doktorum bir yanlıslık var yanlıs hesaplıyor sanırım makine bu kadar uzun olması imkansız dedi o yüzden merak ettim sizlerin nasıldı?
SSeymanr momsboys gecen hafta gittiğimde 31 haftalıktı.2.450 dedi ama 3 hafta önden gidiyormuş kilosu 🤷🏼♀️
Kemalinannesi momsboys hemen hemen aynıyız canım 1650 kilosu 43cm boyu 30+6 da gitmiştim bende. Doktorum boyu uzun olcak demişti. Hiç makine bozuk demedi
Bmom momsboys ultrason cihazı yanilabiliyor benimde hep önde deniyor ama başka doktora gitsen illa fark eder makineden makineye değişiyor bence pek takılmamak lazım
Sermec27 Yasminela canım benim 29+6 da 1502 gr 41 cm cıktı doktorum tam haftasıyla uyumlu dedi bana da sadece boyu 1 hafta önde
zehranaz Yasminela canimm benimm ya beslenmen nasıl acaba .hani bebeklerimiz haftasından ileri gitmesi için ne yapmalıyız
Sermec27 momsboys bilmiyorum ki canım bizim kılo tam haftasıyla uyumlu sadece kafa ve boy 1 hafta önde dedi doktorum
Esraa54 SSeymanr peki doğumunuzla ilgili bir şey dedi mi doktor yani böyle giderse normal olmaz sezeryan olur dedi mi?Benimkinin haftası ve kilosu sizinle hemen hemen aynıda sormak istedim🤗Asıl bundan sonra mı kilo alacak bebek ?
SSeymanr momsboys 😂😂 bende öyle diyorum oysa dikkat ediyorum ama alıyor istemeden de olsa. Şekerden kaynaklı dedi doktor 🙉
momsboys SSeymanr şeker olunca bebek gercekten iri oluyor baya sezaryene dönebiliyor o yüzden saglıklı olsunda😍