Mlkrfk Serpilkirsiz bende 33 haftayken gitmiştim en son erkek cinsiyeti 2111 gr dedi ama zayıf dedi çok üzüldüm iki haftadır hep zayıf diyor ama kimi doktora göre de bu değerler normal size ne dedi doktorunuz. Pazartesi tekrar gideceğim kontrole çok tedirgin oluyorum psikolojik olarak özellikle
momsboys Serpilkirsiz ben yeni gittim 31. haftada 1700 gram 44 cm dedi ama boyu cok uzun yanlıs ölçüyo olabilir makine dedi
Rat Serpilkirsiz bende bugün kontrole gittim 34+6 dayım 2201 gr dedi. 31+5 te gittiğimde 1900 gr dı. Sadece 300 gr almış bana az geldi ama doktor haftasıyla uyumlu dedi bilemiyorum.
06incimmm En son gittimde doktora 32 haftalıktım 2 kilo boy 42 santımdi doktor normal demişti hatasıyla uyumlu dıyordu şu an 33+4 düm
Zeynep0606 Mlkrfk zatif mi benimde 2145 grm di o haftada gayet haftasi ile uyumlu drdi doktorum suan 35 hafta olduk ve 2600 olmus
bebiskoooo Mlkrfk canım büyüyecek yeri kalmadığı için son zamanlar kilo alımı yavaşlıyormuş bende 33+5 de doktora gittim kilosu 32+1 ile boyu da 32+2 ile uyumlu çıktı
Seyhanfatma momsboys benimki de 31.haftaya girdi kilosu 1887 boyu da 43 cm gayet iyi dedi bebeğim ilk baştan beri haftasından bir hafta ilerde zaten yani sizinki fazla uzun değil bence gayet normal
Mlkrfk Zeynep0606 doktorum israrla zayıf diyor ben normalde kiloya takılan bir insan değilim ama 2 haftadır her kontrolde zayıf deyince psikolojik olarak bir çöküntü yaşadım ister istemez
mukaddesmasal Kiloları bence hiç dert etmeyin sağlık o olsun da doğunca süt yada mamayla kendilerini topluyorlar yeterli sağlıklı olsunlar
Zeynep0606 Mlkrfk valla ben bu doktorlarin zayif demesine anlam veremiyorum hic bir bebek anne ne yerse yesin almasi gerektigi kadar kilo alir ben buna inaniyorum cnm takilma sen her doktor baska birsey soyluyor
Babybump 31+0 da 2000 gramdı, 32+4 te gittiğimde yani 8 gün önce 2210 gramdı, iyi kötü bişey demedi ama normal heralde. Şuan 33+5 im 30 mayısta gidicem bidaha bakalım kaç olmuş olcak
Mlkrfk Babybump aramızda bir hafta var bı haftalardan sonra doktor beni 10 günde bir çağırmaya başladı 30 Mayıs biraz geç gibi geldi benim tahmini doğum 30 Mayıs 34 haftalığım 😇
Niaa Serpilkirsiz 32 haftalık gittiğimde 2300 çıkmıştı biraz fazla dedi tosuncuk gelcek dedi ama hiç belli olmuyor seninki çok normal
Sevi36610 Bende 30+1 haftadayım 2kg 39 cm boy dedi.önden gidiyormuş biraz tosbirik olacak sanırım 😍(31haftalık oluyorum dimi doktorum öle demişti😂)
mrsbiyolog Serpilkirsiz ben 32′de gittiğimde 2300 kilosu 44cm boyu idi. Tek haftasıyla uyumlu hali boyu demişti doktorum😂 kilosu ve kafa genişliği 2 hafta önden gidiyordu tosuncuğumun 34 ile uyumluydu. Bakalım bu hafta 35 kontorülümzde inşallah dengelenmiştir daha çok dikkat etmeye çalıştım elimden geldiğince 🤲🏻