@Semahasan001 ben her gün 15:00 da yaptım. Nedense bu saatte testlerim daha belirgin çıkıyordu. Öncesinde 14.00 da yapardım ama daha soluk çıkardı. Bende pkoluyum. İncir kürü ve yumurtlama masajı yaptığım zaman ilk defa yumurtlama gördüm. Ben adet olamıyordum. Sadece leke oluyordu kahverengi. Sökülmüyordu. Ben o haldeyken yumurtlama masajı yaptım ve o ay yumurtlama gördüm ilk defa. İnciri kaynatıp suyunuda içiyordum. Testimi de yapıyordum. Gebelik olmadı ilk defa ilaçsız adet olmuştum. Adetliyken yine masaj yaptım. İncirin suyunu içmedim bu seferde günde 1 tane incir yedim. Yine yumurtlama gördüm çok şükür hamileyim şimdi ❤️🤲 Bunları yaparken folik asit ve d vitamini kabak çekirdeği de kullandım.