Semahasan001 canım bende aynı durumdayım 7 nisandan beri ovulasyon testi yapıyorum en son az evvel yaptım hala yumurtlama yok. Bende pco var ona bağlıyorum. 🤷♀️ Hatta bu ay C-life kullanıyordum 17 gündür yumurtlamayı göremediğim için onuda dün kullanmayı bıraktım. Yumurtlama masajı yapıp bekliyorum, ne zaman yumurtlayacağız biz 🤦♀️ Bu arada kullandığın testleri nerden almıştın bende birdahaki ay bu stript testlerden almak istiyorum da