Susamtanem2 çok teşekkür ederim. Bu vajinadan koyulan sancı yapıyor mı yani onu merak ediyorum. Gece 12 de yatış yapacağız vajinadan koyacaklarmış sanırım sabaha da açılma olur. Suni sancı takınca sancı başlıyor ya gece de sancı olacak mı onu sormak istedim. Doktor sancıların başlayınca epidural takarız dedi.