Simaykeskin doğum yapmadan önce Molfix almıştım stok yapmadım çünkü beebgin cildine alerji yapabilir dediler. Şimdi kızım 33 günlük. Molfix kullandım aşırı emici değil ama çiş-kaka takibi rahat yapılıyor. Alerji yapmadı. Deneyeyim diye sleepy kullandım. Sıkı baglamazsak sızdırma yaptı. Sıkı bağlayınca da bacaklarında iz yaptı ben aşırı memnun kalAmadım. Ama şuan 2 paketim var kullanıyorum, bebeğim de aşırı huzursuz ve rahatsız değil takıyorum diye. Prima da kullandım. İnanılmaz kaliteli aşırı emici. Ama ben doyup doymadigini anlamak için cisli bez takip ediyorum fazla emici olduğu için ne kadar yapmış anlaşılmıyor, yani kaliteden anlayamıyorum 😅 stok yapmayın ama bı marka alın deneyin.kimi bebek huggies seviyo kimi Prima. Belli olmaz yani. En kaliteli değil bebeğinize en uygun bez vardir