Gamzeliikizlerr Simaykeskin e bebegin kendi markası olani bana önerdiler onu aldım. Baby me aloe vera lı olanı. Kalitesi çok iyi dediler. Bakalım.
Denizyildizii Simaykeskin sleepy ve molfix güzel ikisinden birini seçebilirsin. Prima çok parfümlü o yüzden içime sinmiyor benim
metehaninannesiii 1pearl Buseclkl Cicilibicili sleepy kaç numara aldınız acaba bende alicam ama 1 numara çok küçük diyorlarda
Esbebeginannesi Esragnss bende aynısını aldim. Aldiktan sonra 1 numara cok kucuk keske 2 numara ile baslasaydin dediler. Siz kac numara aldiniz acaba
umyahsen AnneBebek0 bnm arkadaşım 55gündür 1numarasını kullanıyor sleppy nin canım. Bnde sleppy 1numara aldım
Ozge0634 AnneBebek0 2 numara alın kesinlikle çünkü iki numaryı bile 4 kilo olunca olmadı oğluma iz yapmaya başladı
tgul AnneBebek0 1 aylık olduk hala 1 numara kullanıyoruz. Göze küçük gibi geliyor ama kucuk değiller.
Gulsumm32 AnneBebek0 sleppy bez aldım bugün geldi numara aldım 1 ay kullanır işte çok almadım ben pişik felan yapar başka marka alırım diye
Gamzeliikizlerr Elifdikel iyi bari. Ikiz olunca bide hem iyi hem hesaplı olani ariyo insan. Prima e bebekte 30 lu yenidoğan 35 tl ydi ben alirken. Bu 50 li 26.90. 2. %30 indirimde hatta suan.
Cicilibicili metehaninannesiii ben ilk doğduğunda prima kullandım sonra sleepye geçtim. Sleepy 2 numarayla prima 1 numara hemen hemen aynıydı