Etk humeyra_kvlk2 benim hep 80/50 tansiyonum başım ağrıyor bulanık görüyorum ondan farkedıyorum yüksek olmasından iyi tabiki ama düşük çıktığında bol bol su tuzlu şeyler bacaklarınızı biraz yukarı kaldırırsanız iyi gelecektir 🙏🏻
219Eyll humeyra_kvlk2 benimde sürekli düşüyo tansiyonum .iki gündür de 8 e 5 çıkıuo kafayı kaldıramıyorum çok halsizim 😞