Gizem957 canım doğrudur sağlık ocağı zaten Allah göstermesin çıksa belirti olur illaki doktor bana şikayetin var mı dedi hepsini tek tek sordu yok dedim yatışta da ilaç falan vermiyorlar zaten kullandığım için ara da gelip ölüyorlar benim hep orda düşük çıktı nst ye bağlayıp durdular 4 defa bebek anne karnında pek hareketli değildi şekerli serum verdiler hareket edince çıkardılar düşük çıktığı için eve yolladılar 14 olursa gel dei suyun gelirse sancım olursa gel dediler şuanda iyi çok şükür