Merhabalar bende 7 haftalık hamileyim haşimato troiti hastayım ilk bebeğimden sonra çıktı bu hamileliğimde bende öyleyim kan değerlerim ve tansiyonum normal nabzımda 93 falan çıkıyor ama dediğiniz gibi bende nefes alamıyorum gibi oluyor bazen açık havaya çıkıyorum hemen tıkanıyorum sanki sizce neden benim gibi olan var mı aranız da?