Az önce öyle bir kalbim çarptı ki ağzımdan çıkacak sandım hızlı da çarpmıyor aslında sadece tekme vurur gibi gumleme oluyor çok korkuyorum bir kez daha olmuştu wc gittikten sonra yatağa uzandigimda yaşadım. Tiroit hastasiyim 5yildir kalp rahatsızlığım çıkmadı nefes sorunum var oda büyük ihtimal anksiyete atak psikolojik diye düşünüyorum yani bu neden olur kizlar yardimmm