Papatya16
ilaç kullanacağın dönemlerde ( grip , mide vs. Gibi ) ilaçları muhakkak araştır sadece doktorların dediklerine bakma be olabildiğince kullanmamaya gayret et canım.
Günde 1-2 sade maden suyu, günlük yoğurt ve sütünü tüket. İnan ilerleyen haftalarda hiç bir şikayetin olmayacak. Magnezyum kalsiyum filan kullanmana gerek kalmayacak.
Kahvaltını güzelce yap , akşam yemeğini güzelce ye. Yediğin şeylerin miktarı değil kalitesi sağlığı önemli. Paketli gıdalardan uzak dur. Elbet canın çekecek ama olabildiğince minimuma indir.
Günlük iki meyveni ye. Bir küçük fincan kadar günlük kuruyemiş ye. Verimli beslen. Muhakkak günde en az bir kase salata yemeyi de alışkanlık haline getir. Çok uzun süreli aç kalma sık sık az az ye. Mesela öğlen ve akşam arası acıkınca bir bardak süt ve bir meyve yemek gibi. Miden bulanıp istifra edersen yarım çay bardağı da olsa sade maden suyu iç.
En çok o toparlıyor.
Folik asidini ve doktorunun vereceği vitaminleri aksatma.
Ayrıca kafana bir şey takıldığında olumsuz olan yorumları asla okuma.
İnternetten olumsuz yorumları araştırma.
Buradaki olumsuz postları görme. Etkilenme.
Hep gülümse , evladın senin sesini hissedecek , duygularını ve tüm duygusallığını senden alacak. Gelecek karakteri senin sadece yemek olarak değil duygusal olarak da nasıl beslendiğine bağlı.
Bol bol dua et.
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Foruma senin haftalarında girdiğimde ay acaba 10.haftalara nasıl geleceğiz detaylı ultrasona ne zaman gireceğiz bu süre nasıl geçecek derken 33+2 olduk. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 💙